Reklamace zboží

Na zboží zakoupení na Bighorn.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní). Ke každé objednávce byla zaslána elektronická faktura na Váš email, která zároveň slouží jako záruční doklad.

Zboží, které chcete reklamovat, nám zašlete čisté a mechanicky nepoškozené. Reklamované zboží pečlivě zabalte spolu s vyplněným Reklamačním formulářem ve kterém je nutné uvést: 

  1. Identifikační údaje zákazníka + doklad o koupi (stačí kopie)
  2. Důvod reklamace
  3. Popis reklamované vady

 

Reklamované zboží spolu s vyplněným formulářem zašlete na adresu: 

Michal Kulík,

Masarykova 1655

396 01 Humpolec

 

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat emailem nejpozději do 30 pracovních dní od jejího přijetí.

 

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využijte reklamační formulář - výše. Přiložte fotografie poškozeného zboží.

 

Celé znění reklamačního řádu naleznete zde

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.