Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
PN
Petra Novotná
Boty přišly rychle a doporučuji
MK
Monika Kortusová
Ano, je velice spokojený se zbožím, který jsme si u Vás objednali.
Ano, doporučuji.
JV
Jitka Veselská
Příjemné jednání rychlé doručení a kvalitní zboží nepromokne vřele doporučuji děkuji moc????????
J
jaryna
Boty jsou super ,nepromoknou, doporučuji
MŽ
Martina Žerovnická
Vše v pořádku
J
Jirmonela
Boty přišli celkem rychle. Jsou super. Určitě doporučuji
DV
Dagmar Veselá
Brzké doručení velmi lehké a teplé skvěle doporučuji
KM
Kateřina Mrnková
Ano, vše bylo rychlé. Jsem spokojená.
E
Elizabeth
Vše v pořádku. Rychlé doručení. Doporučuji.
M
Matyskova
Rychle dodani a snehule jsou lehke, ohybne. Ikdyz jsem objednala o velikost vetsi, hezky se v nich chodi. Dobre se nazouvaji, nepadaji.
KK
Kateřina Kratochvílová
Spokojenost
J
Jana
Rychlé dodání.Vše ok.
EC
Eva Chaloupkova
SUPER DOPORUCUJI
J
Jana
Doporučuji
G
Gabriela
Ano jsem spokojená vřele doporučuji
HF
Hana Fáberová
Spokojená,doporučuji
AK
Alena Králová
Spokojenost,papucky sedi a kominikace taky super.Doporucuji ????
% spokojenost
R
René
Dle mých zkušeností je pan Kulík podvodník. Zateplené boty do zimního období v ohybech popraskaly (vyrobeny v Polsku) a pan Kulík mi odmítl proplatit poštovné vynaložené k reklamaci. České poště byl uveden požadavek aby posílaný balík byl za nejnižší poštovné, ale aby byl od balíku doklad že bylo něco posíláno. Poště bylo zaplaceno 120 kč. Pan Kulík naznal že balík šel poslat levněji a doklad z pošty nepotřebuji. Jenomže ten potřebuji protože potom obchodník jednoduše řekne že mu žádná reklamace nedošla a proti tomu se už nedá bránit (zkušenost). To ovšem pana Kulíka nezajímalo.
Též ze zkušeností vím že zboží jde koupit i levněji a u poctivých obchodníků.
M
Matěj
(Administrátor)
Dobrý den,
žádnou reklamaci, potažmo objednávku od Vás v tomto e-shopu neevidujeme. Ke všem přijatým reklamacím se nevyjadřujeme my jako prodejce ale přímo výrobce. My se pouze řídíme jeho stanovisky k případným reklamacím.
Nárok na proplacení poštovného vzniká pouze v případě uznání reklamace.
S přáním hezkého dne,
Matěj Kulík.
